G I V E A W A Y #2 - UKONČENO

úterý, května 01, 2012


 MÁJOVÁ GIVEAWAY

Podmínky jsou následující:
  • Sledujte nás přes SÍŤ PŘÁTEL GOOGLE
  • DO KOMENTÁŘŮ NAPIŠTE: barvu sady, kterou byste si přáli, svůj mail a to jestli letos "uschnete" nebo ne-e :-)  (Když máme ten 1.MÁJ - lásky čas.)
  • + při zveřejnění téhle Giveaway na Vašem blogu = můžete napsat ještě jeden komentář pro zvýšení šance na výhru!!!


Růžová sada: pinzeta, lesk na rty, hydratující krém na tělo a separátor (pomocník při lakování nehtů na nohou)

Hnědá sada: perlové náramky, čelenka, hnědá tužka na oči a lak na nehty


VÝHERCE VYHLASÍME 15. 5. :-)


Doufáme, že jsme vybraly dobře a sady se Vám budou líbit :-)
Těšíme se na vaše komentáře a přejeme hodně štěstí!! 






Vaše D+L

You Might Also Like

117 your comments

  1. Hnědááá. :)A bohužel letos nejspíš uschnu. Ale den ještě nekončí, takže kdoví. :D

    P.etulinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Přála bych si růžovou sadu :)
    asi uschnu no :'(
    a určitě zveřejním giweavay v dalším článku!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. hnědá sada :) určitě uschnu! :DD
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný věcičky! Já bych brala růžovou:)
    Jinak doufám, že neuschnu...
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Po dlouhém rozmýšlení,jsem si nakonec vybrala růžovou sadu:))
    Tento rok stejně jako ty minulé uschnu:D Jinak máte skvělý blog:)
    paola23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. hneda je nadherna :)
    asi uschnem, lebo mam spalenu tvar a nemozem na slniecko, co uz :)
    katka.galisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Viac by sa mi zišla tá ružová sada..
    tak snáď neuschnem, nemala by som :-))
    katusicek@gmail.com

    http://catherinestyl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. jéé ta hnědá je krásná!!!
    a jelikož je přítel celý den v práci tak budu muset letět za ním a utrhnout po cestě nějakou tu halůzku,abych teda neuschla:)a nebo se na to vykašlu...je to další z řady pověr a stejně na to nikdo doopravdy nevěří :D

    amy.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jdu zkusit štěstí :) Já bych brala hnědou, ale jinak oba darečky jsou hezký :)
    No já uschnu jako každej rok :D
    heartfromcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych chtěla hnědou sadu.:)
    Bohužel uschnu.:(
    veruhajk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ta růžová :) a pro dnešek doufám, že neuschnu, ale to budu vědět až zítra :D
    slecnafotografka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se líbí růžová sada :)
    Já uschnu, klasika :D
    VeruLuk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Brala bych růžovou.:)
    Neuchnu,snad.
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé já bych brala tu druhou sadu s tou zlatou čelenkou tak je teda užasnááá!! :)
    gabriela.hanakova@gnj.cz
    Ukážu ji v dalším článku :)
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě hnědou sadu, je úžasná!Tak doufám že neuschnu...)
    terezchalupova@gmail.com
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se líbí obě sady tak kdyby náhodou nechám to na vás ;)
    Letos určitě uschnu protože nemůžu ven na sluníčko ;D
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ja by som chcela hnedú sadu. :))
    matula2811@azet.sk
    Uverejnila som tu :
    http://jojaslife.blogspot.com/2012/04/new-in-tender-care-cherry-balm-oriflame.html

    OdpovědětVymazat
  18. Chtěla bych hnědou sadu, ta je úžasná :)
    A neuschnu, večer dostanu sladkou pusů, oujé!
    Misae3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. di_va22@azet.sk
    super ceny 8) ja by som brala tú hnedú sadu 8)
    Úprimne o tejto povere som ani nepočula 8D potom som si to vyhladala 8D
    "Kdo není na prvního května políben pod rozkvetlým stromem, uschne."
    Takže ja asi uschnem 8DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odkaz na GA - ttp://violetwitch-eve.blogspot.com/2012/05/1-maj.html

      Vymazat
  20. Moc pěkné ceny :) Mě by se líbila ta hnědá sada, ikdyž obě jsou hezké :)
    Dneska uschnu, ale zítra mi to vynahradí přítel :)

    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Vybrala by som si hnedú sadu :)
    Odkaz na zverejnenú giveaway: http://flowersistheworld.blogspot.com/2012/05/tip-for-giveaway.html
    No a uschnem :DD
    timulqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. http://style-of-lonnie.blogspot.com/2012/05/giveaway.html

    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jéé, moc se mi líbí ta hnědá sada :). Letos asi uschnu, no :D.

    zdendasosnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. ja by som rada ružovú... a či uschnem alebo nie to neviem, lebo nechápem o čo ide :D (u nás sa to asi nehovorí, alebo len o tom neviem? )

    domculienka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Líbí se mi hnědá sada, ale i za růžovou bych byla ráda :) A letos uschnu :D
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. hartlova.d@gmail.com

    já ani nevím, počítá se pusa s nejlepší kamarádkou? :D:)

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí se mi růžová sada :)
    A naštěstí neuschnu! :D :)) Co vy holky?
    Caroline


    seinedra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Přála bych si růžovou :) a bohužel uschnu.. Zase :/ Moc závidim těm který ne :) Tak si užijte 1.Máje!
    Teri.vickers@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Líbí se mi ta hnědá:-)
    A neuschnu:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Odkaz na blogu
    http://luczynky-world.blog.cz/1204/no-time-no-time


    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Skvělé výhry i ta růžová je dobrá ale...:D.. Líbí se mi spíš ta hnědá sada a nejspíš asi uschnu.Haha...:))
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tak ta hnědá:-)jo, asi uschnu :D
    barbora.dolezalova-2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. růžová :) a já letos neuschnu :)

    OdpovědětVymazat
  34. ruuuzovu :) neuschnem lebo budem pit vela vody! :D
    dominikamurnikova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  35. Růžová ♥
    Já naštěstí neuschnu.. :)
    InsaneAnne@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. ržová sada si mi líbí víc, pěkná giveaway:)
    teoreticky neuschnu, jeslti se počítá pusa od bráchy:D
    veru.konecna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. hnědá :) a momentálně to vypadá, že uschnu..ale ještě není konec dne :)

    sikorovatana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. hnedá a júj bohužial tento rok uschnem :/

    lerosep.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem neuschla. Na Petříně jsem dostala hromadu pusinek, poslechla si autorské čtení a poválela se na trávě:)
    Mě se moc líbí hnědá sada:)
    janienka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Mě by se líbila hnědá sada a letos jsem neuschla. jelikož jsme našli jen rozkvetlou jabloň, tak jsem dostala polibek pod ní :)
    anna.capouskova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Odkaz na blogu:
    http://kingdom-of-cosmetics.blogspot.com/2012/05/revlon-colorstay.html
    ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. A navíc jeden odkaz : http://anasglamour.blogspot.com/2012/05/giveaway-u-handbag-for-ladies.html :)

    OdpovědětVymazat
  43. Psala sem o článek výše - polibků sem dostala asi 1000, ale ne pod třešní ani žádným rozkvetlým stromem tak uvidíme:D:))

    Obě jsou moc pěkné, ale asi růžová!:))
    veirauchova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Mě by se líbila hnědá sada .. a bohužel asi uschnu protože jsem dnešek musela trávit nad angličtinou a makroekonomií .. zítra mě totiž čekají hned dva zápočtové testy :(

    mom157@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Hnědá sada je moc pěkná :) A já určo uschnu ! :D
    janemission@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ruzova je super:)
    meispn@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Mě se líbí růžová. ;) Jelikož si přítel nevzpomněl, tak asi uschnu :))
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ja by som chcela ružovu :) A neuschnem..dnes ma priateľ na rukách odniesol až pod čerešňu :)
    didala2@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  49. Sledujem :)) a chcel by som ružovú :) Timus3ka@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  50. já bohužel uschnu,ale ještě před tím si udělám radost a zapojím se do giveaway.Dlouho jsem přemýšlela,ale nakonec bych chtěla růžovou sadu :))
    Uninkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ďakujem za milý kometárik na mojom blogu veľmi si to cením a samozrejme pozvanie príjmam ! :) Máte krásny blog, aj keď z pracovného /školského predmaturitného/ vyťaženia nemám čas to tu poriadne poobzerať , som váš nový sledovateľ a čo najskôr si to tu pekne preštudujem ! :) A úúúplne super giveaway, vybrať sa nedá pretože obidva balíčky sú veľmi užitočné a pekné :)
    a.obonova@gmail.com

    Ešete raz, ďakuejem za komentárik !!! :)

    OdpovědětVymazat
  52. Uschnem, či neuschnem ... pod čerešňou som síce pobozkaná nebola, ale inak som bola vybozkávaná až až :)))))
    A páči sa mi hnedá sada. Ďakujem.

    cervicka@gmail.com

    P.S. Giveaway zverejnená aj u mňa na blogu.

    OdpovědětVymazat
  53. sice jsem nebyla políbená pod třešní, ty už nám odkvetly, ale jabloň ji skvěle nahradila :) taky neuschnu, doufám :D
    mě se líbí hnědá sada, ta čelenka vypadá úžasně :)
    xoxo-F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Letos mám obrovskou jistotu, že neuschnu, protože jsem byla políbena nejen mým mužem, ale poprvé i svým malým synem:-)
    Vybrala jsem si hnědou sadu;-)
    janina@kutik.info

    OdpovědětVymazat
  55. usychám už několik let :/D
    GFC: DominikaCouf
    email: xo-domissek-xo@seznam.cz
    sada: asi hnědá (ikdyž mě hrooozně láká ten separátor :/ )

    OdpovědětVymazat
  56. + ještě sdílím na blogu :)
    http://dvm.blog.cz/1205/soutez-10

    OdpovědětVymazat
  57. Taky bych brala hnědou barvu :-)
    neuschla jsem, mám naštěstí přítele, který na líbání pod třešní nezapomíná :-) nejen na první máj

    happy.lenulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Uuuuu pekná giveaway !
    Hmm neviem čo je to uschnuť alebo nie :D
    saska.rackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. moc hezká giveaway
    !! :)))

    Ráda bych hnědou :)) a určitě neuschnu :)) vždycky se to nějak pořeší haha :D
    vanessa.c@fametv.cz

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  60. ráda bych hnědou :-)
    nikien@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. ružová sada :)

    uharcekovav@gmail.com

    a neuschnem :D

    OdpovědětVymazat
  62. Ráda bych růžovou sadu :)) přítele mam, ale měl bphužel lepší věci na prácu, takže uschnu :D :)

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Už sleduji,
    jinak se mi líbí obě sady, ale růžová je pro mne lepší.. :)
    Krásná soutěž!
    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. sleduji
    Hnědou sadu
    Nene letos jsem neuschla :D
    michalicova.bara@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  65. ahojte zlatíčka, sleduji!! :)
    hnědá sada! :)
    letos jsem zdárně uschla :/ :D :D
    viktorie.polaskova@gnj.cz

    + umístěno na blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  66. ahoj :)podle mne ružová ale obe jsou moc hezké :) a blog taky :)
    letos uschnu asi :) k.malatinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. jeej :) vybrala by som si asi hnedu :D a par veci z ruzovej..ale tak hnedu :D a jasne ze uschnem :D
    lusinka721@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Tip na vaší giveaway na mém blogu:
    http://janyany.blogspot.com/2012/05/par-dobrych-tipu.html
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Brala by som hnedú sadu určite :)
    a vyschnúť by som nemala :D i keď to nebola čerešňa :D

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Tak já bych si vybrala asi hnědou :-). Já uschnu :D
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Tady jsem sdílela tvou Giveaway :)
    http://misak-plysak.blogspot.com/2012/05/giveaway-tip.html

    OdpovědětVymazat
  72. Růžová:)).A ano uschnu!!!:D
    leonka112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. hnedú prosím:)
    a uschnem :D:D
    eabeilleslife@gmail.com
    http://abeilleslife.blogspot.com/2012/05/yellow.html#comment-form odkaz na blogu:))

    OdpovědětVymazat
  74. Vyschnem, lebo s priateľom nám časovo nevyšlo byť vtedy spolu. :/ :D
    Hnedá sada. :)
    bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  75. Hnědou :-*
    uschnu.:ú

    ajapolacek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Soutěžím o hnědou. :-)

    Letos jsem neuschla. Třešeň jsme po nějaké chvíli s přítelem našli. Jsme spolu zatím krátce, takže to bylo poprvé, co jsem na prvního máje neuschla. Moc příjemná premiéra! :-))

    E.chocholova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. A vaši giveaway jsem sdílela na své stránce zde: http://ells-dream-on-earth.blogspot.com/2012/05/dada-basen-aneb-spisovatelem-kazdy.html :-)

    OdpovědětVymazat
  78. Práve som sa dozvedela že uschnem ! (btw o tejto "povere" som počula práve tu prvýkrát:D)
    vybrala by som si č. 2 ale poteší určte aj 1., takže mi to je v zásade jedno :)
    katarina.valikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Páči sa mi tá ružová:))
    a uschnem no:D

    petka.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. páči sa mi hnedá sada, inak krásne ceny sú obe
    uschnem
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  81. Růžová sada:)
    Uschnu jako každý rok:D
    Kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Hnědá sada :)
    Naštěstí jsem letos neuschla, díky mému úžasnému příteli :) :D
    DanielaPlskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Letos po delší době uschnu:D
    Obě sady jsou moc krásné a vybrala bych si asi tu růžovou:)

    darca.mar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  84. páčia sa mi hnedé ceny
    uschnu
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  85. Hnědá, však mě znáte!:D
    teiszz.k@seznam.cz
    A samože jsem uschla! :D

    OdpovědětVymazat
  86. Ešte jeden,spomenula som vašu súťaž v tomto článku: http://diytutorialslizzy.blogspot.com/2012/05/new-in13.html
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  87. já bych brala růžovou sadu =)
    letos bohužel zase uschnu =D =D
    izzie-blossom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Děkuji za nabídku :) Moc ráda se giveaway zúčastním :)
    Blog sleduji :)
    A kdybych měla to štěstí a vyhrála, chtěla bych tu hnědou sadu :)
    Prvního máje jsem naštěstí neuschla, přítel mě zachránil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můj email je kristynabradova@gmail.com

      Vymazat
  89. Jéé :)
    Tak to bude těžké rozhodnutí miluju obě dvě barvy !!! :D :)
    Tak já se rozmyslím a na konci komentáře povím :)
    Za prvé moc moc moc vám děkuju Zá skvělý komentář který mě ohromně potěšil !!! :*
    Jste moc milé babiny !!! :)
    A opožděně říkám že jsem uschnula !!! :D
    Asi bych brala hnědou !!! :))

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    gabcai@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Asi chnědá sada) Ano, uschla jsem!
    katerina.zikmundova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. růžovou - neuschnu - marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. páči sa mi hnedá, a neuschnem :)

    biba-mylittleworld.blogspot.com

    bibiana.skrinarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. neuschnem :D
    Brala by som hnedú sadu :)
    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. uschnem :( :D ja by som si vybrala ruzovu sadu..ale neodmietnem ani hnedu.. uzasne su obidve :)
    lusinka721@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. uschnem =D suchej mi je dobre..=D
    a hnedá sa mi páči=)
    msutkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. moc děkuji za krásný komentář a pozvánku na giveaway, zúčastním se moc ráda. sleduji vás zpět :-)
    dárečky jsou úžasné, více mě oslovila "hnědá sada".
    a je to nemilé, ale letos bohužel uschnu :-(

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  97. díky bohu jsem letos neuschla,i když třešně už nebyli tak snad platí pusa pod čímkoliv rozkvetlím :D,jinak hezká GIVEAWYA.

    Já bych si přála HNĚDOU SADU.

    Arezet@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Slíbila jsem, že se zúčasním a navíc ráda zkusím, zda se mi poštěstí
    Letos uschnu, přestože přítele mám, pod rozkvetlým stromem mě bohužel nepolíbil :D
    všechny dárečky jsou krásné, ale více by se mi líbila ta hnědá sada :)

    minnieeiffel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Děkuji za pozvání i milý kometář na mém blogu :) Zkusím teda štěstí.

    Líbila by se mi hnědá sada a letošní rok stejně jako všechny ostatní bohužel uschnu. Ještě nikdy jsem nedostala pusu na první máj :D Tak třeba se zadaří přístě :)

    fitforlife@email.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj.
    Líbila by se ta hnědá, ale ostatně, nepohrdla bych ani tou růžovou. :D

    karamba.lou@gmail.com

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj,
    líbila by se mi hnědá. Dal bych jí mojí přítelkyni, určitě by se jí to líbilo.

    Jinak si nejsem jistý, jestli kluci taky můžou uschnout, ale myslím si, že ne. Takže neuschnu :)

    email: info@tonymontanodesign.com

    blog: www.lifeoftonymontano.blogspot.com

    Přeju hezký den :o)

    OdpovědětVymazat
  102. Ahojky tak už jsem tu u vaší soutěže,lákavá výhra:-)Já stopro hnědou-je krásná a určo neushcnu,mám manžela a dvě krásné děti!!!Michaela
    byvicky@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Růžová sada :)
    A bohužel, letos uschnu :( :D
    zany.slamova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. děkuji za pozvání :).
    Růžová sada by mi udělala radost :).
    theceady@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Růžvá sada je super:)
    nicola3@seznam.cz
    Neuschnu, s přítelem jsme si první máj pěkně užili:) máte moc krásnej blog, ten design je hrozně příjemnej :)

    OdpovědětVymazat
  106. 1.sada,te ružová!!!!je super:Pmáj si užívam aj ked priznám sa,že 1.máj som nejak neriešila:)
    kik.miklosovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Děkuji za pozvání na svém blogu (cukrovinka.blogspot.com), velmi si toho vážím! :)
    Moc se mi líbí hnědá sada ♥
    K 1. máji. Jsem seschlá jako křížala. :) Láska se mi vyhýbá a na svého prince teprve čekám. Možná příště ... :))
    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Ač na poslední chvíli, tak snad neuschnu :))
    Co se výhry týče, využila bych asi více hnědou sadu, ale obě jsou super :)

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Růžová sada :) A bohužel, uschnu ;)
    v.kusalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Krásné jsou obě sady, ale asi bych si vybrala růžovou. Já jsem naštěstí na 1.máj neuschla :D
    beily@email.cz
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  111. Ahoj holky, nejdřív jdu poděkovat za návštěvu u mě, jste moc milé! Trochu jsem vám to tu omrkla, fotky z UK jsou úžasné, byla jsem tam jen 2x, ale je to srdeční záležitost :o)
    Moc se mi líbí hnědá sada!
    Přeju hezký večer a moc zdravím, Helena (davidova.hela@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  112. Hnědá sada :) neuschnu :D
    Bohdalkova.Petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Hnědá sada :) A /bohužel/ uschnu :D
    ilonaantonovicova@seznam.cz


    Gomma.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: