JAK NA SPRÁVNÝ TVAR OBOČÍ?

neděle, prosince 29, 2013

 
Každá z nás chce mít pěkné obočí, to je jasná věc. No ale jak na to? V tomto článku najdete radu, jak na správný tvar obočí ve třech jednoduchých krocích. 

- budete potřebovat špejli


1. ZAČÁTEK OBOČÍ
Přiložte špejli tak, aby spojovala hranu nosu a vnitřní koutek oka. V místě, kde se špejli dotkne čela by správně mělo začínat vaše obočí.




2. VRCHOL OBOČÍ
Přiložte špejli tak, aby se dotýkala nosu a protínala zhruba 2/3 oka. V tomto místě byste měli mít nejvyšší vrchol, špičku, vašeho obočí.





3. KONEC OBOČÍ
Přiložte špejli tak, aby spojovala hranu nosu a vnější koutek oka. V místě, kde se špejli dotkne čela by správně mělo končit vaše obočí.


Souhlasí proporce vašeho obočí s tímto měřením? Schválně si to zkuste a napište mi dolů do komentářů, jak jste dopadly. Už jste někdy na tuhle fintu narazily, nebo máte nějaký jiný trik, jak vytvořit správný tvar obočí? Já děkuji své ochotné Lenny, která se pro mě stala názornou figurínkou. 

You Might Also Like

48 your comments

  1. hezky udělaný článek! obočí je děsná věda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jinak fintu se špejlí znám, ale obočí si sama neupravuju :)

      Vymazat
    2. No já mám sama o sobě hrozný obočí, s tím se snad ani nic dělat nedá! :-D PROTO JSEM MUSELA VYUŽÍT LENNY!

      Vymazat
  2. V poslednej dobe som si začala viac všímať obočie :) a toto isto vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné, jen ty obrázky jsou trochu popletené..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najskôr máš obrázok a pod ním je, že ktorý je to krok. M,yslím si, že je to urobené super :) Neskôr vyskúšam ;)

      Vymazat
    2. Přesně jak píše Lenča. Já myslím, že se to pochopit dá! :-)

      Vymazat
  4. Lenny má nádherné obočí :) Taky jsem zkoušela a myslím že jsem celkem uspěla :D

    OdpovědětVymazat
  5. já mám obočí trochu kratší, nechávám si ho dorůst, a to chvíli trvá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podobný článek jsem taky kdysi psala. Já jsem hrozně lenivý typ člověka co se úpravy obočí, respektivě vytrhávání, týče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, ten jsem bohužel neviděla. No tak to se Ti vůbec nedivím. Já si svoje obočí netrhám vůbec, haha. :-D

      Vymazat
  7. Podobnou fintu jsem už viděla v nějakém časopise, ale špejle byla na špičce nosu místo vedle něj :) Jinak mi to obočí tak nějak sedí do rozměrů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, no určitě je na to 100 různých způsobů. :-)

      Vymazat
  8. Tvar obočí nijak neupravuju, jenom vždycky vytrhám pár chloupků kolem, ale překvapivě těmhle proporcím vyhovuje. :D

    OdpovědětVymazat
  9. jéé sedí mi to! :3 aspoň něco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je paráda! Prej aspoň neco! :-D

      Vymazat
  10. Super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Jojo, kdyby mi tohle někdo řekl v 8 třídě, než jsem si ho vytrhala totálně špatně a teď mi nechce růst...

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek, už jsem to jednou zkoušela, ale je mi to prd platné, protože já si obočí moc neupravuju, trhám ho jen výjimečně a nijak se mi upravovat nechce, jsem to ale lenoch !:D
    Ale myslím, že mi to krom pár neupraveností sedí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Nikky, za milý komentář! :-)
      Tak a je super, že Ti to taky hezky sedí a nemusíš pro to skoro nic dělat! :-)

      Vymazat
  13. Dneska jsem na tento návod koukala na jednou webu, ale zkusila jsem to až po přečtení tvého článku. Podle mě je to super finta, jak si vytvořit skvělé obočí bez pomoci kosmetičky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já si ho asi před rokem vyškubala až moc, teď jsem se konečně rozhodla ho dát do pořádku, ačkoli jemu se moc nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s obočím je těžká práce! :-)

      Vymazat
  15. Super článek, ale poslední dobou jde tvůj blog do kytek.

    OdpovědětVymazat
  16. Určite to vyskúšam :) Lenny má pekný tvar obočia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojoo, ta se o svoje obočí stará neustále. :-)

      Vymazat
  17. super článek, já se vždycky trvání bojím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      No já u toho vždy brečím a to si ho skoro vůbec nikdy netrhám! :-D

      Vymazat
  18. Já jsem na obočí hrozný úchyl. Vždycky když poznávám nový lidi nebo když si s někým povídám, tak se mu koukám na obočí, haha. Nebo ráno když se maluju, tak nejdýl mi trvá obočí a když se mi zrovna nepovede, tak kvůli tomu příjdu klidně i pozdě do školy :DD
    A MUSIM ŘÍCT, ŽE LENNY MÁ JEDNO Z NEJKRÁSNĚJŠÍCH OBOČÍ CO JSEM KDY VIDĚLA! Všímám si toho už dlouho <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..No to jseš teda krapet divná má milovaná! :-*
      Lenny je boss na obočí! :D

      Vymazat
  19. Super nápad! :) ale se špejlí opatrně.. :D jednou ze mě bylo málem tohle.. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRjPmiUX9SDxNIac79VY2qGrjTCe8LqbK1iSWiohgTZinIh9ntx naštěstí mě maminka tenkrát upozornila, že už bych s tím možná měla přestat a rychle mi to dorostlo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten obrázek mě pobavil! :-DDD

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: