DÁREK PRO MÁMU: bytové doplňky, dekorace

pondělí, května 18, 2015

Zdravím Vás všechny 
Moje máma má začátkem června narozeniny a já neustále dokola přemýšlím, co bych jí tak mohla koupit. Řekla jsem si, že to svoje "přemýšlení" hodím i sem na blog a vytvořím tak takový krátký seriál s jednoduchým názvem "DÁREK PRO MÁMU". Spojím příjemné s užitečným a využiji tento blogový seriál jako takovou inspiraci pro Vás, když nevíte co zrovna koupit mámě na narozeniny. 



Já jsem ten typ člověka, co se v nakupování dárků rád vyžívá. Vždycky dlouho dopředu přemýšlím, co komu k narozeninám koupím. Obzvlášť pro mamku je to složité, protože bych ji nejraději koupila z lásky všechno, abych jí udělala radost. Každopádně v prvním článku jsem se zaměřila dárky z odvětví bytových doplňku a dekorace. Máme před nedávnem pořizovala do našeho bytu nový nábytek a říkala jsem si, že by bylo fajn k dotvoření atmosféry pořídit i nějaké ty doplňky.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Já jsem ten typ člověka, co se sice v nakupování dárků rád vyžívá, ale ještě raději je vybírá na internetu, doma pěkně v pohodlí. No a to se krásně hodí, protože budete přesně vědět, co jsem kde hledala, kolik co stálo a kdyby se Vám to také zalíbilo, tak se stačí jen proklikat. Ach, jak já jsem ráda, že existují e-shopy!



Na bytové doplňky, dekorace do domu i na zahradu a na dárky pro ženy mi byl doporučen internetový obchod cedr.cz. Ať už hledáte bytové doplňky, bytový textil, dekorace, kuchyňské potřeby, věci pro cestování, stolování nebo zahradu, tak je tento e-shop vhodný, protože nabídka je opravdu velká. Vytvořila jsem pro inspiraci dvě malé koláže se zbožím z tohoto e-shopu. Tímto si odškrtávám ze seznamu dárků - dekorace 




Tím ale rozhodně nekončím, příště Vám ukážu další online nákup pro mamku, zase z jiného soudku. Už se na to těším, doufám, že Vy taky. Papa! 


You Might Also Like

0 your comments

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: