JUST ANOTHER BORING COUPLE?

pondělí, listopadu 23, 2015



ZDRAVÍM VÁS!
Hned podle první fotky to možná tak trochu vypadá na reklamu na GEOX nebo bugatti, ale to je omyl, přátelé, omyl. =D ...Článek bude o fotkách jednoho zamilovaného páru, který jsem fotila ještě někdy na začátku podzimu. Chtěla bych Vás tímhle článkem zahřát, neboť dnes je den, kdy jsem letos poprvé viděla snížek. Jupí! S Vladimírou jsme se radostí objaly a při cestě do školy fotily seflíčka na snap (nickname: diahaupt) ... =D Takže venku zima, ale na blogu pořád ještě babí léto. Každopádně Vám chci říct, že až při upravování fotek jsem zjistila, že asi tak 95% fotek je crazy. Může za to můj bratr. Ano, ten kluk co si pokaždé ladí ponožky ke košili je můj bratr Tom. Skoro na všech fotkách dělá nějaký opičky. Už aspoň vím, že to máme fakt v rodině. Vypouštím do éteru jen něco, ty nejlepší pecičky zůstanou raději v kruhu rodinném.

















Myslím, že díky lásce těchto dvou lidí, která je z fotek naprosto zjevná, dnes roztála i ta poslední sněhová vločka. Tak zase přístě děti, a teď vypněte nás prosím, ať nebolí Vás hlova!

You Might Also Like

5 your comments

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: