TEST VAŠÍ PŘEDSTAVIVOSTI

neděle, ledna 31, 2016

Připadám si jako Leo a jeho "The revenant"
Protože tohle je pro můj blog taky takové malé zmrtvýchvstání. S tím nepatrným rozdílem, že mě nenapadla matka medvědice, ale byla jsem prostě jen neschopná a líná si najít na blog čas. Teď si ale zase říkám, že člověk má tolik času, kolik sám chce.
Inu neblogovací prázdniny končí a teď tedy šup k článku -


- Je to jen na Vás, jestli jste dost šikovní a máte nakolik vyvinutou představivost, aby jste si dokázali navodit čas Vánoc a představit si, že byly například včera. A proč? Protože teprve dnes Vám ukážu něco z mé vánoční nadílky, jak jsem Vám slíbila ještě loni v posledním příspěvku. Tak se nepodceňujte, fandím Vám!


Jestli si někdo myslí, že dostávat plyšáky v dospělosti je dětinský, tak ...má pravdu. Já už ale nemám asi dost soudnosti a pocit studu, ale to co mám - je - už druhý Ikea prase a na plyšáčky Craftoholic nedám dopustit.

Dostala jsem (a hlavně sama jsem si nakoupila) hromadu oblečení, ale to Vám fakt fotit nebudu. Bylo by to enormně zdlouhavý a nudný. Tak jen v náznaku se jen svěřím, že můj oblíbený odstín je burgundy.

Tak tyhle stepky pro mě nebyly pod stromečkem překvapením, ale přála jsem si je ze všeho nejvíc. Tak ať to klape, Diano!

Jako další pojem tady je kosmetika, tak tu Vám všechnu taky fotit nebudu. NUDA! Když mě něco z mých kosmetických dárků natolik nadchne/zklame, tak napíšu článek s "recenzí" jako malovanou. 

Přála jsem si obal na NTB a dostala jsem ho hned v takové drsné barvě, prostě moje gusto. Jen jedna moje oblíbená hláška k tomuto tématu - NEJSEM ŽÁDNÁ BÁRBÍNA, ALE ALKOHOLIČKA!

Možná jsem byla celý rok hodná (to teda fakt nebyla), ale Ježíšek byl na mě ještě hodnější. Nikdy nevim, jak mám na dárky reagovat. Mám hroznou radost a zárověň pocit lítosti, že druhá strana tolik kvůli mně utrácela. No a ve výsledku jen doufám, že jsem dostatečně a upřímně poděkovala. 

Tohle jsou moje jahodové srdcovky. DĚKUJI!

 Nejhorší je, když někdy dostanu dárek, který se mi tak úplně nelíbí. Myslím, že to na mě jde hrozně vidět. No a když by to náhodou vidět nebylo, tak to řeknu nahlas. Jsem nevděčná, a to nevím proč, když moje rodiče mě tak nevychovali.

Moc všem Ježíškům děkuji za dárečky! Já ale vlastně nic NEPOTŘEBUJU. Já si jen PŘEJU a nebo CHCI. Kolem těchto tří sloves se podle mě Vánoce točí. Potřebovat, přát si, chtít.
Já mám ještě jedno tajné a nevyplněné přání a to je pejsek, třeba z útulku. Tak snad někdy!




A nyní, milý čtenáři, můžete vypnout mód Vánoc a opět se vrátit do kruté reality. Doufám, že se Vám test vaší představivosti líbil a při odchodu z mého blogu nezapomeňte zanechat miloučký komentář dole pod článkem. Upozorňujeme, že negativní reakce (bohužel) akceptujeme také.  Děkujeme za přečtení a teď už vypněte nás prosím, ať nebolí Vás hlova!






You Might Also Like

6 your comments

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: