NA CO SE NE/PODÍVAT

úterý, února 02, 2016



Článek nejen pro holky, protože filmové tipy se můžou hodit i klukům, nebo ne?


  • THE REVENANT - Konečně napínavej film u kterýho jsem se v kině bála. Tak uvidíme, jestli Leo a nebo Tom promění nominaci na Oskarech. Já hodnotím velice kladně.
  • DOMÁCÍ PÉČE - Hned devět nominací na Českého lva. Kdo chce vidět kvalitní český film, tak do toho. Zanechá to ve Vás určitě nějaký pocit.
  • LÍDA BAAROVÁ - Pauhoufová v hlavní roli a nešťastnej českej dabing. Za mě teda celkově slabší film. Bohužel.
  • STAR WARS: Síla se probouzí - Hvězdné války jsou tak kultovní, že kdo je neviděl, jakoby nežil. Já jsem si ani neoprášila předešlé díly a docela jsem se chytala.   
  • BROOKLYN - Holky, jestli už jste dlouho neviděly dobové romantické drama, tak zkuste oscarový Brooklyn.
  • MARŤAN - Pokud prahnete po akci a dobrodružství, tak Matt Damon, 8 nominací na Oscara a Marťan.
  • CAROL - Moje favoritka Kate Blanchett a zase něco pro holky, romantické drama Carol.
  • MAD MAX: Fury road - Tom Hardy září nejen v Zmrtvýchvstání, ale hlavně v Šíleném Maxovi. Dobrodružné sci-fi nominované hned na rovných 10 oscarových sošek.  


  • HATEFUL EIGHT - Já miluju QT, takže jsem se moc těšila. Musím ale popravdě říct, že předešlé filmy mě bavily víc. 
  • ZTRACENI V MNICHOVĚ - Tento film získal letos nejvíce nominací na Českého lva. Tak to bychom ho asi měli všichni vidět, ne?
  • KOBRY A UŽOVKY - Můj oblíbený film. Jsem zvědavá, jestli Kryštof získá Českého lva v kategorii vedlejší mužská role.
  • ZKÁZA KRÁSOU - Narozdíl od Renčové Lídy Baarové hodnotím tento dokument o nejkrásnější české herečce velice kladně. Doporučuji! 


You Might Also Like

7 your comments

  1. Pěkný přehled, akorát mám teda téměř na všechno úplně opačný názor. Hateful eight je podle mě jeden z nejlepších filmů od Tarantina. Konečně napsal zase něco výjimečného a zvláštního. A na Lídu Baarovou se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marťan a Revenant mě jako film zaujal. Avšak Domácí péče moc ne, nevím, čím to je. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Chci se podívat na Lídu Baarovou, i když na ten film slýchám ne moc pozitivní recenze :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. super tipy na filmy ! :) nemám poslednou dobou čo pozerať, takže ďakujem za inšpiráciu :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký článek - na The Revenant, Marťana nebo Star Wars se chci už elší dobu podívat, takže bych asi měla! :) a o té Baarové už jsem slyšela kritiku z víc stran!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. Na The Revenant jsem byla v neděli v kině a bylo to super. A Marťan úplně nejlepší, moc se mi líbil! :) Hezké tipy.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: